Mera Joy Aniolga

Huling Paalam ( indi man tani ay!)

In Event, Family, Personal, Travelling on April 15, 2011 at 3:30 pm

Dugay-dugay malakat na kami. Hambal ko kay Nanay, sa Sagada kami makadto.Lain nga route agyan kay guba ang dalan paBagiuo.Bontoc route agyan namun. Sang wala pa bagyo kag naguba ang dalan gin-ask ko ang innkeeper kung diin mas mayu agyan pakadto didto. Sabat ya mas mayu ang Bagiuo Route kay LESSER LANDSLIDES.

Take note, wala pa na si Pepeng ha pero lesser landslides kunu. Subong ang agyan namun pasaka ang INDI BAGIUO route..Figure it out!

Ako, una INDI na gid tani mag upod tungod kay pepeng. Mapa-manila lang ya kay kanugon sang ticket pero indi magsaka sa Sagada. Pero kaghapon daw nag okay ang weather. Te go na lang. Bahala na ah.

Naisip ko, usik sa kwarta kung mapa-manila lang ko.Pero safe!

Kung may malakat pa sagada kag indi ko ka upod manugunan ko kag MAHISA gid  KUNG kabalik sila nga safe and sound.

GUSTO GUSTO GUUSTO ko gid dan..Gin-suptan ko ni pero wala man ko gihapon kwarta haahahaah

Lisensya ko kay Nanay, sa Sagada sugot siya basta tunga kami sang balon ko nga halin kay Tatay. Amu na si Nanay, fixer diri sa amon balay. Thru Nanay to Tatay.

Si Tatay pag intindi seminar sa MANILA. Sa Malete ayon ma-stay and  churva churva. Malate ka da!……….

Wala ko kabalo kung kaigu kwarta ko. Kung anu gid man ma parachute na lang ko puli eh.Wala ko gani kabalo kung kapuli pako (Dipuga Paranoid Android strikes again!)

Sa tanan nga kabasa ni, in kaso por kaso:

Lihog hambal kay Nanay ko my PAYPAL account ko kag may money pa to nga gamay nga wala ko pa makwa. Kadto sila sa Unionbank kag kwaon ang card nga gin-applyan ko last week.

Ang email add sang akon Paypal ara sa dalum sang computer, sa karton nga brown pati password ara to.

LIHOG lang gid ha……

wheheheeehe……Tani mkabalik pako kag makabasa liwat comments niyo…..Pwede man isend nyo lng sa number ko ah.Wish us LUCK!

PS:
Kung c Arthur pa, amu ni me ang hambl nga I SURVIVED SAGADA gid. Kung ka SURVIVE ta ni worth gid ta magsuksuk sang T-shirt

Haberday Hearthur…mwaah

.

Repost from Facebook Notes by Mera Joy S. Aniolga on Friday, October 16, 2009 at 4:55pm
  1. […] Read the rest here:  huling paalam ( d man tani ay!) « When boredom strikes….. […]

Leave a Reply

