Mera Joy Aniolga

Letter of AP……….ology

In Event, Family, Personal on April 15, 2011 at 3:34 pm

Dear Cathy,

I love you now as I write this, I love you now as you read this….

Xoxo

AP………….

Pati ah……

Cathy as Kirara

Cutie,

Indi ko katanaw sa imu Motocross, te maubra na lang ko note to show my support….You know naman nga dahak2 sa kwarta friend mo, te damu pa ko ubra, indi pa ko ka gwa sa balay…

– 12 articles due today at 5pm (main reason)

-Waay ko balon kay waay diri tawo sa balay (ambot kng diin si Nanay kag si Tatay ah….nag-check in guro..)

-Waay bantay c Fufu Razzi

PS: Sa dasun, hapon nga skedule kwaa pra katanaw ko….

Good luck!!!!

Facebook Notes by Mera Joy S. Aniolga on Saturday, January 16, 2010 at 11:25am
Leave a Reply

