Mera Joy Aniolga

Lokasyon sang Balay Namon (para sa mga indi katultul)

In Event, Family on April 15, 2011 at 8:38 am

Ang amon balay ara sa 245 San Vicente St. Jaro Iloilo City (Actually ang 245, ubra-ubra ko lang na,para my house number kami kng mag-sign up ko forms)
Anyway, sa front sang Colegio De San Jose, may ara dira parkingan sang mga trisikad. Kung masakay ka sikad, take note ang plite is 5pesos lng.

Hamblon mo sa balay ko!Hahaah Pati ah, basta damu na da ka kilala sa akon nga mga sikad driver, hambali lang kanday MERA JOY ANIOLGA.

Kung indi ka kilala ang sikad sa akon hamblon mo ang sikad…”straight ahead, dasun liko sa tuo, liko sa wala, naog ka sa chapel ayun”. Pagpa naog mo, shagit ka sang ngalan ko kay dira na dampi balay namn.  Mabatian ta gid  ka na ya.
Better yet, text ka na lng sakon or refer to the attached sketch, ang may dark circle dira na balay ko. Heheh

ps: Kung madula ka, baliskada lng bayo mo.

Facebook Notes By Mera Joy S. Aniolga · Thursday, April 16, 2009

Leave a Reply

