Mera Joy Aniolga

Maane Kanimu

In Event, Money, Personal, Travelling on April 15, 2011 at 8:48 am

Dear Maane,

Nag-abot na si Nanay, may kwarta na ako. Maka-upod na ako sa Nogas. Tani upod na lang kita tanan noh?

Akon kwrta 1 thousand GD!

Ambot kung kaigu ini ah, bahala na.Basi bala maglakat ko puli, hinali hasta lang sa Miag-ao akon plite pero bay-i da ah, ara mn si Augustine, updan ya man ko na siguro lakat.hehehe.

Pero promises ko,dal-an ta ka shells. PRAMIS! Ano pa gid gusto mo? Ang lighthouse? Try ko lang kung dala ko ah…

PS:
Sakpa sa pangadi mo nga kaigu kwarta ko.H ehe..Good luck sa Hisaon Party. Sige lang biskan layu kami sa inyo we  are under the same moon, the same time zone, the same country, same region……

Yours Truly,
Junie lee
Pati ah..
Mera =)

Facebook Notes by Mera Joy S. Aniolga on Friday, April 24, 2009 at 11:22pm

Leave a Reply

