Mera Joy Aniolga

Open Letter (sa nag-kwa sang bag ko)

In Event, Money, Personal on April 15, 2011 at 9:28 am

PRELUDE:


Melcy: Nugunan ko ya magbakal muni nga phone, basi madula kanugun..
Mera: Wala pa man ko ya kaagi dulaan phone. Kaisa pa lang ko madulaan kwarta gani ya……..

After an hour or so, I lost my bag and everyting inside it….

* I may have lost a wallet, I may have lost a bag, I may have lost a digicam but at least what I said to Melcy is still true… Waay pa gid man ko ya nadulaan cell phone….

DearManong/Manang Makawat,

Tani INDI mo pagkadlawan ang pictures sa digicam (picturess of my family during my parent’s church wedding, picture of Jason and Timi two saturdays ago and Dromo pics at guimbal) Mayu lang ky alert ko magpang upload….
In fairness, at least my idea ka kung sin-o gin kawatan mo…

Tani indi mo pag ihaboy ang bag kag wallet, ipa-deliver lang diri sa blay or gisi-a lang ang mga ID and all…

Basi kung ihaboy mo kag makita sang isa ka concerned citizen kag ibalik sa BOMBO…… Kahuluya to the nth level gid na ya….kawati lng ko indi lng pagpka huy-i…..

Ang VS ko da, damu pa unod halin to kay Shiela. Magpuli di siya sa December gaan ya man ko na guro liwat perfume ah….Isa pa, indi man amu na favorite scent ko….

Ang bag ko, wala pa na guba, ihatag sa nobya/asawa/nanay/lola/utod mo….. (para matultulan ta ka!)

Ang wallet ko gamita, swerte na…basi ma transfer ang swerte sa imu….

Dont worry, wala ta ka gin pa-police, pero my karma police man ah…..

Ang coins nga ara sa purse, imu lng na, gamita mag-carolling ka, lapit na lang dan Disyembre.

Ang headset ka phone ko tagua lang, basi next time makawatan mo ko, phone naman… completo na dayun.

Ang mga ID, gisi-a lng please, INDI paghaboy. I repeat, basi may mkakita kag i-uli sa Bombo….Waay ako nainit sa imu, pero kung ipa-tawag ko sa Bombo, syett ka! Indi na ta dayun friends forever…..

Ang mga resibo kg “t.s” ko da, indi mo na ma-intindihan kay indi mo kilalal si Rhonda Byrnes.

Ang husay da, iya na sang mama ni Agustin, Hala ka!

That’s all for now.

Hope someday we can meet….

Yours Truly,
(refer to the ID)

*Mayu lng ky ara si:

Augustine “Malas subong,swerte dasun”

Arthur “Isipa lng nga imul siya kag kinahanglan ya ang kwrta, te kabulig ka pa sa iya”

Harren “Materials things lang na, no point in crying over spilled milk”

Col-col “Dula man hubog ko sa imu Me ba”

Eden ” zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz”

Facebook Notes by Mera Joy S. Aniolga on Sunday, September 13, 2009 at 11:53am

Leave a Reply

