Mera Joy Aniolga

That’s so Arthur

In Family, Movie Review on April 15, 2011 at 3:31 pm

I hate watching Doom’s day movies.

Una sa tanan PRANING ako…..I remember way back in Elementary when Ernie Baron featured Nostradamus’ prediction about the world ending soon.

I PRAYED every single night for the prediction to be wrong…. Mayu lang gid kay nag abot ang adlaw nga na kag indi gali tuod ukon basi lakas lang gid akon paryers.

Pero imagine pila ko ya kabulan nag pulupangadi kag gaka praning. Gapanumdum na ko na daun kung diin ko manago, ano ubrahon ko para maka survive and the like kay basi toud gid man nga gina tago lang sa CIA, FBI, NBI, BIR,NFA kag kung anu anu pa da nga ahensya.

Kaduwa, na-ugot ko ya kung may maka survive sa mga end of the world films.

Ngaa?

Kay unfair!!!

Kalouy man ang mga napatay to ya..End of the world mn bala. Te ngaa may buhi aw?

Anu na ang mga naka survive indi na sila part sang world ya kay wala sila ya nag end?

Sa “The Day After Tomorrow” ga-expect gid ko patay tanan, wala man gli.

Subong sa 2012 my buhi man gypon.

I watched 2012 because of John Cusack. heheeh. Daw ka not so typical of him to star in a movie like this. Mas gusto ko to siya ya sa Cameron Crowe movie nga gin hakwat ya ang boombox.

Anyway, nag-tanaw man ko gihapon with the hopes of everyone dying in the end. Leche wala mzan gypon, DAMU buhi.Unfair pa kay puro tanan VIP lang ang nabuhi. Tsk!

Pero ang isa ka bagay nga nakita ko sa movie is ang resemblance sang personality ni Arthur sa hippie dude.

I know in my hearts of heart that HART can and will do that.

Ang part nga ara siya sa Yellowstone Park galantaw kag ga welcome sang end of humanity, si Arthur gid to ya.Iban gapalagyo, siya ya ga ngisi kag shagit sa kalipay….DAW C ARTHOR gid.

Wala ko sang important realizations or kung anu man da nga eureka moment sa movie except sa amu to nga part.

nan…sa diri gid hu….Arthur Oliver Santisteban, ikaw gid ni ang character ni Woody Harrelson.
Repost from Facebook Notes by Mera Joy S. Aniolga on Saturday, November 21, 2009 at 8:31am
Leave a Reply

